ἔστ' ἦμαρ ὅτε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καὶ ες αεί ἔσσεται


    * Δύο Ήλιοι εν τον Ουρανό *

    Μοιραστείτε
    avatar
    Νιριηδα
    Ήλιος
    Ήλιος

    Αριθμός μηνυμάτων : 15
    Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2011
    Ηλικία : 28

    * Δύο Ήλιοι εν τον Ουρανό *

    Δημοσίευση από Νιριηδα Την / Το Παρ Ιαν 20, 2012 11:32 pm


    - Πλοκή:
    Ο Λάζαρος Καππαδόκης έχει βάλει σκοπό της ζωής του να συλλάβει τον Τιμόθεο Σκηνικό έναν θεατράνθρωπο , λάτρη και μύστη του Διονύσου και να σταματήσει τη λατρεία των αρχαίων θεών. Μαζί με τον Αθανάσιο Δίβουλο και την ακολουθία του, προσπαθούν να εντοπίσουν τα ίχνη του, πρώτα στην Τύριγχο και μετά στην Αντιόχεια...Η θεϊκή παρέμβαση του Διονύσου έχει γλυτώσει τον Τιμόθεο από τα χέρια του διώκτη του δύο φορές με υπερφυσικό τρόπο, ενώ αντίθετα ο θεός των χριστιανών δεν θα εμποδίσει τον Λάζαρο να βυθίζεται ολοένα και βαθύτερα μέσα στις εμμονές και το μίσος του.
    Το τέλος της ιστορίας θα δοθεί στην Θράκη όπου ακόμη τότε διατηρείται ζωντανή και ακμαία η λατρεία του Διονύσου. Ο κυνηγός Λάζαρος καταλήγει θήραμα, εξ' αιτίας της αλαζονείας και της ύβρεως του απέναντι στον αρχαίο θεό και τους πιστούς του.

    Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε για την προσπάθεια της εκκλησίας να απαγορεύσει συγκεκριμένες σκηνές απο το video του Γαβρα για την ακρόπολη, έτσι ωστε να αποκρυφθεί η ιστορική αλήθεια για το ποιόν της εκκλησίας.
    Ένα άλλο αντίστοιχο θύμα της εκκλησιαστικής απαγόρευσης ήταν και αυτή η εξαιρετική ταινία. Γυρισμένη το 1991 αποσύρθηκε απο τους κινηματογράφους και αποσιωπήθηκε όσο καμία άλλη. Δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε video και ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Γιώργος Σταμπουλόπουλος, εξαφανίστηκε απο την κινηματογραφική παραγωγή σχεδόν 2 δεκαετίες.
    Αυτή είναι η πρώτη και η μοναδική εως τώρα Ελληνική ταινία που αναφέρεται στον διωγμό του Ελληνικού πολιτισμού και των φορέων αυτής Έλληνες, από τον Χριστιανισμό.
    Η ταινία του Σταμπουλόπουλου παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον τόσο σε θεματολογικό και νοηματικό, όσο και σε αισθητικό επίπεδο. Είναι μια από τις ελάχιστες διεθνώς που έχουν ως χώρο δράσης την Βυζαντινή Αυτοκρατορία , έστω και κατά την πρωτοβυζαντινή της περίοδο, όταν ακόμη η θρησκευτική και η συνακόλουθη πολιτισμική της φυσιογνωμία βρισκόταν υπό διαμόρφωση. Επιπλέον, χρησιμοποιεί ως «όχημά» της την δύναμη του αρχαίου δράματος και πως αυτό αποτελούσε πολιτική στάση και μέσον κοινωνικής αντίδρασης. Κυρίως όμως, αγγίζει ένα θέμα ταμπού, που ελάχιστοι από τον καλλιτεχνικό και επιστημονικό κόσμο της Ελλάδας τολμούν να θίξουν , την εγκληματική ιστορία του χριστιανισμού, τις βίαιες συνθήκες υπό τις οποίες οι Έλληνες εκχριστιανίστηκαν και σε δεύτερο επίπεδο , τις συχνά αιματηρές συνθήκες αποκρυστάλλωσης της ορθόδοξης πίστης σε αυτό που σήμερα γνωρίζουμε.



      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Δευ Δεκ 18, 2017 1:19 am